01.01.2012

1. Nytt år nye mål



Et helt nytt år ligger foran meg og masse nye muligheter. Mye jeg vil ta tak i og ting jeg vil gjøre. Nyte hver dag, leve i nået, jobbe med selvfølelsen, stresse mindre, spise sundt, trene og utvikles.

Like innen nytt år bestemte jeg meg for at jeg skal prøve å blogge hver dag i et år. Mitt eneste krav er at det skal kjennes riktig og være givenes. Kan jeg inspirere deg som leser også er det selvfølgelig fantastiskt og du er velkommen til å følge meg.

 365 dager, 365 inlegg og 365 ting jeg liker. Et lite eksperiment som begynner nå!


2 kommentarer:

  1. Veldig kul ide! Jeg fant deg først nå - men følger deg videre. Gleder meg!:-)

    SvarSlett
  2. Hurra for deg, din enestående ide og herlige
    blogg full av inspirasjon =)

    Love, love
    Ane

    SvarSlett