28.05.2012

128. Ny uke







{ Foto 365 ting }


med en masse nye muligheter (I dag kjenner jeg virkelig at jeg har mye å ta fatt på, og det starter med litt selvpleie og trening som nr.1;) og en ny deilig og myk senggavel.

Senggavelen var et DIY prosjekt (takk søte H & E;) som både var enkel og kjapp og lage. Grunnen er en MDF plate som ble polstret med ca. 5 cm skum og tekstil (et godt tips er å bruke et tykt kvalitets stoff så er det lettere og få en profesjonell finish) 

Nå skal jeg inn å vekke en liten skatt som tydeligvis har blitt syvsover på dagen når han passerte ett år (sovet i tre timer nå :S) så skal vi få noe godt ut av dagen, er jo stårlende sol utenfor. 

Fin mandag!


xoxo B



9 kommentarer:

  1. Høres ut som en fin dag til nå:)
    Og så flott sengeggavel, flink du er!!

    Håper resten av dagen blir BRA ♥

    SvarSlett
  2. Vackert och inspirerande sovrum du har.

    Kram
    Elna

    SvarSlett
  3. Etter en liten bloggdvale fra denne frøkna, våknet hu gitt :) hihi! Godt å være tilbake og besøke gode bloggiser som deg.

    Du har det såå vakkert!

    Jeg har flyttet bloggen min etter at den ble hacket og håper du vil følge meg her inne fabelaktigebloggen.blogspot.com

    Jeg håper du har hatt en finfin pinse og at du har hatt sol og varme.

    Stor og god klem
    Maia

    SvarSlett
  4. God start på uka!:)
    Nydelig sengegavl!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Så flott :)

    Vi har et stort SommerBloggLotteri på gang. Masse flotte premier skal deles ut. Kom innom oss og bli med da vel :)

    SvarSlett
  6. Så fine bilder av leiligheten :) Jeg blir inspirert..
    Spennende prosess dere går inn i nå :) MASSE lykke til :)

    Selv skal vi levere nøkler på torsdag nå.. så da har vi bare et hus og konsentrere oss om.. gleder meg til å henge opp og få på plass..
    Ting tar tid :-/ :-)
    Også skal vi bygge overbygg over begge inngangsdørene..
    Må vel få noe ned på papiret snart så vi kan sette igang.. gruer meg bare så til å grave opp gårdsplassen..blir så utrivelig ;) men det må nok til!!
    Fin uke til deg!!!

    klem fra Silje

    SvarSlett
  7. Så vakkert du har det:) Og for en nydelig blogg! Nå har jeg kost meg med dine tidligere innlegg og jeg er bare helt bergtatt:))

    Jeg følger deg og den fine bloggen din gjerne videre.

    Klem fra Pernille

    SvarSlett
  8. Så fint ni har det! Underbar lägenhet :) Den kommer ni få sålt på en gång :) Ha en trevlig helg! Kram jessica :)

    SvarSlett