08.08.2012

148. Honeycomb








{ Video via Luceplan }


lampen designet av HABITS Studio og som forhandles via Luceplan.

Honeycomb er formet som cellene i en bikube og de vakre sekskantede modulene kan fritt settes sammen til en organisk, symmetrisk form med hjelp av klips.
Men enten energisparende LED-teknikk eller halogen lyskilder gir lampen både direkte og indirekte lys. Lampen er laget av polykarbonat og fargen er lekker hvit. En fantastisk lampe som får meg til å ville leke med organiske flerkantede former, du også?

Luceplan som forhandler Honeycomb er en av Italias førende leverandører av moderne belysning og den danske filialen i København tilbyr alt innenfor teknisk belysning. Lampene er funksjonelle og lekre og showrommet er imponerende! (jeg har selv arbeidet på prosjektavdelingen:)
Har har man tid og er i Københavns området bør man ta turen ut til Pakhusene på Københavns frihavn, her finns også Fritz Hansen, Montana, Kvadrat, Gubi og mange flere, feel free to be inspired!



1 kommentar:

  1. JA!!! Dette er smågodt for øyet! Jeg digger kubiske former,og elsker det å kunne lage sin egen komposisjon!

    Jeg er så ufordragelig opptatt for tiden,og finner ikke tid tid til overs. Og jeg som er fan nr 1!! Synd og skam!!

    Håper livet farer fint med deg! Jippikos; Ane

    SvarSlett