25.08.2012

158. Ikea - 2013




Den nye Ikea katalogen har falt gjennom dørsprekken og selvom det ikke er like ukjent materiale som det var før så er det alltid gøy å se Ikea nyhetene. 

Min favoritt er fra Ps kolleksjonen og designet av Ebba Strandmark. Jeg falt for det enkle, klassiske designet og for den funksjonelle ideen med både armlen og en høy rygg i samme stol. 
Stolen ville vært flott rundt et bord, både alene og kombinert med andre modeller. Hva syns dere, liker dere designet?





Fineste helgen til dere som kikker inn!

{ Foto via Ikea }



3 kommentarer:

  1. Ja, jag tycker om den! Tänk att jag har missat den!
    Kram Jenny

    SvarSlett
  2. Ja, denne synes jeg er kul! Gleder meg til en tur på IKEA ila høsten - bare for å titte litt! ;)

    //Beate

    SvarSlett
  3. Synest den er veldig fin,kul:)Ikea har kommet seg veldig mykje dei seinare åra,masse stiligt og flott,glede meg til neste tur på Ikea,det er dessverre 2,5 time dit,så blir ein del med dei gangene eg er der:)
    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett