14.10.2012

181. Moooi









a do or a don´t??


En ting jeg tenker på når jeg innreder og designer er å mikse form og størrelse. 
Jeg elsker å tillføre innredningen overraskelser ved å bruke designdetaljer med humor, personlighet og maffige størrelser og jeg tilfører heller få store innredningsdetaljer enn mange små..

Uttrykket blir lett rent og man kan gi en klart statement (for mye smått kan fort gi et rotete og uklart uttrykk) Nar jeg innreder offentlig (ofte i store upersonlige rom) tenker jeg mye på dette, men også i det private hjem og i små rom, for det fungere også der! 

Jeg har lenge ønsket meg en stor og maffig lampe over spisebordet og jeg elsker denne fra Moooi... Jeg har fått tilbud om å kjøpe den veldig, veldig billig og jeg vurderer om jeg skal slå til. Hva syns du, er det en do eller en don´t? (Ø95 H40)


Jeg forsetter å innrede her hjemme, male og fikse. Idag har jeg tatt tak i mellomrommet som skal bli et kreativt lekerom så nå blir det inspirasjons jakt på nettet, god søndags kveld!



3 kommentarer:

  1. Så utrulig flott lampe og eg hadde slått til eg:)enig med deg i det du skriver!lykke til videre med innredninga:)
    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Stemmer for do, den var lekker!

    Fin dag, klem Jorid

    SvarSlett
  3. Absolutt do for den er jo så fin!
    Klem klem

    SvarSlett