23.10.2012

191. Chinese warriors







  






{Foto 365ting}


Fra min reise til Kina tidligere denne sommeren hadde jeg disse to kinesiske terrakotta figurene med i håndbagasjen. De gamle figurene har ligget nedpakket i esker men nå når vi endelig har flyttet har de kommet opp og jeg vil ha fler... kanskje en liten hær (eller stor;) Kjøpte de i en bitteliten butikk i en landsby i Kina

 Jeg prøver alltid å kjøpe med noen minneverdige ting hjem når jeg er ute å reiser. De små minnene blandet med en enkel innredning gjør virkelig mye. Og det beste? Det gir personlighet!

Samler dere også på reiseminner?



2 kommentarer:

  1. Utrolig kule! Ja, når jeg er i utlandet ser jeg alltid etter fine ting som kan passe inn i interiøret hjemme :) Ha en nydelig oktoberonsdag! Klemmer

    SvarSlett
  2. Kjempefine!
    Ja jeg handler alltid reiseminner når jeg er på tur men det er ikke alltid de er like gjennomtenkt...:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett