17.02.2012

48. Interiør butikker


















{ Foto Rue Verte Plus }

med det lille ekstra (butikker som man aldri vil gå ut ifra igjen) og Københavns pulserende gater...

Som jeg har lovet tidligere kommer det nå bilder fra min nr. 1 interiør butikk i København: Rue Verte Plus (Ny Østergade 11) I dag hadde jeg en liten søvning skatt med meg så egne bilder fra butikken ble det ikke, men disse er perfeksjon i mine øyne og jeg håper de kan inspirere...

vakre farger, stoffer, møbler, lamper, puter, tapeter, en unik miks av innredning... 



6 kommentarer:

  1. Hadde lett tatt en tur dit ja! :)
    Mener jeg har sett leiligheten til innehaveren i et eller annet blad, og der var det også mye fint! :)
    Gratulerer ellers med galleriplasser! Morsomt!
    Ønsker deg ei finfin helg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig!! Interiørbutikker som man ikke klarer å komme seg
    ut fra, er det herligste som fins! Vet du, jeg har faktisk ikke vært i København...
    Synd og skam!

    Herlig butikk du viser bilder fra. Legger det på minnet =)

    Gode tanker til deg fra meg.
    Ane

    SvarSlett
  3. Interiørbutikker er en egen verden. Deilig å gå rundt å bare ta inn inspirasjonen og impulsene man får. I dag skal jeg ha meg en liten runde til litt ulike butikker. Tenkte Bolina og Grønn - hvertfall. Ha en strålende dag! Klem

    SvarSlett
  4. Her var det mye vakkert! Skulle gjerne vært innom den butikken. Takk for tips!

    Ønsker deg ei god helg. Her regner det. Tror vi må planlegge mange inneaktiviteter neste uke, for det skal visst regne hele vinterferien vår. Øverst på barnas liste står lekeland (jeg får ta med boka) og kino. Da har vi iallefall to dager som vi kan fylle med dette. Tenkte også å begynne på å lage noe påskepynt disse fridagene :)

    Vet det. Er travelt når barna er helt små. Fikk liten tid til å lese da jeg også :)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Å, her så det så fint ut! Jeg skal definitivt spørre deg om tips
    om jeg skal til København : )
    Elsker å gå i interiørbutikker, men det blir ikke like mye tid til det
    nå som tidligere. Naturlig nok : )

    Ønsker deg fineste helgen med dine to kjære!
    God klem fra meg

    Vi har forresten sendt lillemann avgårde med mormor
    og morfar på overnatting, så her blir det maling
    og flislegging av entré! ..og koselig kafétur på meg : )

    SvarSlett
  6. Den adressen får jag spara tills vi åker till köpenhamn nästa gång, det ser ut som en butik jag gärna besöker och går lite vilse i :)

    kram /iris

    SvarSlett