24.02.2012

55. Magnus Selander






{ Foto Magnus Selander }

hans spennende portfolio, flotte bilder og det å dekorere med bilder... 

 Elsker denne bildeveggen og ville gjerne hatt en sånn her hjemme, men å lage flotte bildevegger er en kunst. En god ide er å starte å måle opp hvor stort område skal være på veggen, og etter det måle opp det samme området på gulvet. På gulvet kan man ekperimentere med bildene for å finne et fint oppsett og deretter lage enkle maler i papir som kan klistres opp på veggen før man spikrer.

Velkommen til alle nye lesere, kjennes jo helt utrolig å ha fått over 100 følgere!

Vil også takke for alle fantastiske kommentarene i siste innlegg, utrolig hvor mange flotte damer det finnes der ute (fremover vil jeg skrive hvor ting er fra;)



6 kommentarer:

  1. Bildevegger er fantastisk!
    Men joda, litt av et prosjekt!
    Jeg liker så godt å kunne samle _alle_ bildene som har en historie og betydning samlet på EN vegg. Slippe å ha de spredt rundt...har jo andre ting jeg vil ha på veggen og;)

    Her ble gulvet flittig brukt, slik som du skriver;) lurt altså!

    Ha en feiende flott fredag kjære deg!

    Rikke.

    SvarSlett
  2. Jeg har også sansen for bildevegger, selv om det kan være kjempeskummelt å kaste seg ut i det! ;)
    Ønsker deg ei strålende helg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  3. Første gang jeg er her inne og jeg er bergtatt!
    Jeg kommer mer enn gjerne tilbake :)
    Du har herved en ny følger.

    Fabelaktig fredag til deg og dine.
    Her i huset har ny gardinstang satt opp, nye gardiner hengt opp og mannen har bakt deilig pizza. Nå er det ett glass vin og avslapning foran tven:)
    Stort smil fra meg

    SvarSlett
  4. Älskade syster.. Vilka fantastiska bilder du lägger in! Blir så inspirerad!! Ser fram emot att inreda Tunbyholm tillsammans med dig när det är färdigt! Kommer bli gudomligt! Saknar dig här nere i värmen, men laddar för Day Home!! Puss

    SvarSlett
  5. Har nyss hittat till din blogg och du har blivit en av mina favoriter. Den här bilden tror jag kommer från Carola Kastmans hem, en svensk konstnär. Tycker bilden är fantastisk, men som du skriver, det är en konst att få till det så här fint.
    Ha det gott!
    Annika

    SvarSlett
  6. Ja, denne veggen har jeg sett før, og den har
    virkelig festet seg på minnet! Magisk å ha
    så mange bilder samlet!!!

    GRATULERER med å ha rundet 100 følgere!!
    Ikke rart, spør du meg =) Vil jo så nødig gå
    glipp av et eneste innlegg!!

    Ane

    SvarSlett