12.04.2012

95. Tine K acceessories







{ Foto 365 ting }


og deres fin-fine hårstrikker (som må bli dagens tips, mitt første livsstils innlegg og et lite glimt av moi;)






å komme hjem etter å ha hatt en lang ferie for å se sitt hjem med nye øyne... (det er jo da man virkelig kan se hvor fint man har det)

veskene er pakket og i morgen er vår lange påskeferie slutt... blir et kort stopp i Gøteborg hos Artilleriet og noen andre gode interiørbutikker på veien hjem...

 Finfin torsdag til dere alle, i morgen er det Fredag!


12 kommentarer:

  1. Mycket fina, tack för tipset till oss med långt hår! kram

    SvarSlett
  2. Tine K strikkene er så fine, har lagt min elsk på de selv. God helg, klem Kjersti:)

    SvarSlett
  3. Nå har jo jeg altfor kort hår til å bruke disse fine hårstrikkene selv, men KROnPRINSESSENE bruker de :)
    Utrolig gode -og fine!
    Fortsatt ikke kommet over den fine linken fra deg i går...
    Igjen: TUSEN TAKK :)
    Deilig å komme hjem etter noen dager borte ja.
    Ofte med ny inspirasjon og nye øyne som ser :)
    Du ser forresten nydelig ut på håret ;)
    God helg til deg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Fiiine strikker det:)
    Alltid veldig deilig og komme hjem, og ekstra herlig er det hvis man ryddet, vasket og dillet litt før man dro:)

    SvarSlett
  5. NYDELIG!! Fine tanker til deg, fra meg som har vært veldig frværende....

    SvarSlett
  6. Jaa, de er FINE!

    Fin hestehale.. ;o)

    SvarSlett
  7. Fine! Og så gøy å se litt av deg også:-) Så herlig med en lang påskeferie. Kjenner jeg kunne hatt en uke til jeg. God klem til deg

    SvarSlett
  8. Ja, det er alltid deilig å komme hjem.. og sette pris
    hvor fint man faktisk har det! Så herlig med laang påskeferie,
    og heldige du som får besøkt Artilleriet i dag!
    Det ser så fint ut der på bildene på nettet..

    Nydelig langt hår du har : )
    Koselig å se mer til deg!

    Riktig god tur hjem!
    God klem fra meg

    SvarSlett
  9. Mycket fina saker! Håller med dig man uppskattar mer sitt hem när man varit ifrån det ett tag :) Ha en riktigt mysig helg!kram jessica :)

    SvarSlett
  10. Fine!
    Å det er alltid så deilig å komme hjem igjen, gjør meg så glad å komme inn døra etter en lang reise og ja, som du sa, syns jeg det er så fint!

    Ønsker deg ei riktig god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  11. Stilig strikk og herlige fine bilder!:)
    God tur hjem, borte bra men hjemme best vettu:)
    God fredag og god helg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett