08.09.2012

164. About a chair





er en av mine favoritt stoler fra danske Hay og ekstra kul er det jo når designeren er en man kjenner (ja faktisk en av mine gamle lærere;)

Har forelsket meg i disse to modellene og selvfølgelig også i sort og hvitt (selvom de også blir laget i en rekke flotte farger). Den hvite stolen ville passet perfekt til skrivebordet jeg har tanker om å designe, og den sorte vil passe perfekt på det nye kjøkkenet (oioi, som man vil gjøre om når man flytter til nytt;) Lekre, smarte og komfortable! Flere som liker?

Nå - Cph!



4 kommentarer:

  1. OM !!!!...*skrattar

    Ha en fin Lördag

    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvarSlett
  2. Wow så kult!!
    Har sett den svarte før men den hvite var ny - I think I´ve fallen in love...!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Elsker de jeg også, men min favoritt er den grå i stoff :) den er så fin, men liker den hvite også :)
    Drømmer om 4 stoler rundt spisestue bordet :) Sammen med egen designet bord og benk. Store drømmer og store planer :p

    ha en fin lørdag!
    klem Mari

    SvarSlett
  4. La meg forresten til som følger, du har en flott blogg :D
    klem Mari

    SvarSlett