07.06.2012

132. Kartoffelrækkerne i København







{ Foto Lisbett Wedendahl via }


og et kikk innenfor i et av rekkehusene som for mange år siden var en av Københavns fullbebodde arbeiderboliger, men som nå har blitt forvandlet til en liten perle hvor en lekker lounge uteplass har blitt integrert med resten av huset og hvor innredningen er nøye gjennomtenkt. 

Starter denne torsdagen med inspirasjon fra Danmark (igjen;), det er ingen tvil om at danskene kan!
( Se fler bilder fra rekkehuset her )





















Ønsker alle en fabulous torsdag!


Jeg skal forberede meg mentalt på en lang flyreise, for i kveld er jeg nemlig i luften på vei mot Kina ;)
(Har aldri hatt problemer med å fly før, men etter jeg fikk barn har jeg virkelig blitt flyredd, noen andre som også har det sånn? Godt man ikke skal reise alene;)


xoxo Birgitte



6 kommentarer:

  1. Jag bara säger WOW! så snyggt dom har. Tack för all inspiration du ger :) Man blir alltid lika glad och inspirarad när man kikar in här hos dig. Ha det gott! kram jessica.

    SvarSlett
  2. Lekkert!! Herlighet så fint!!
    Wow - Kina!!! God tur!!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Min mor vokste opp der på 50-tallet. Var ikke like like fresht da!!!

    SvarSlett
  4. Hei, likte så godt din eigen leilighet som Elisabeth Heier viste på sin blogg. Vis gjerne meir av ditt eige interiør ;)God helg til deg, klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Åh vilken underbar inspiration du bjuder på, håller med om att danskarna verkligen kan.

    Hoppas du har en fin söndag!

    Kram

    SvarSlett
  6. Ja, danskarna kan! Min mamma kommer ifrån Danmark och jag hade hoppats på lite av allt det danskarna kan, men ja, ja! ;)
    Hoppas att allt är bra med dig och din familj, fina du!
    Kram Jenny

    SvarSlett