17.10.2012

184. Playhouse

 


den sorte streken og rom for kreative utfoldelse...

 Jeg lovet å kikke inn med litt barneroms inspirasjon, og hittils har jeg fastnet i fantastiske lekehus til de små (kanskje fordi "tittut" er den morsomste leken her hjemme pt;)

Vårt 1/2 rom (gjennomgangsrum) skal bli et lekerom og jeg prøver å tenke ut noen morsomme og dekorative løsninger, tenk hvor mye en sort strek kan gjøre på liten plass!!

Playhouse #1 #2 #3




 



Foto via


Nå fortsetter malingsarbeidet her hjemme, ha en fantastisk onsdags kveld!



4 kommentarer:

  1. Så herlige lekehus,sikkelig fine var dei og eg kunne godt tenkt meg et slikt et:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Utrolig kule lekehus! :) Hadde jeg hatt plass OG små barn, så hadde jeg ønsket meg ett sånn!

    PS: Jeg har en giveaway på bloggen min hvor du kan vinne et foto - heng deg med da vel;)

    Fin onsdagkveld til deg.

    //Beate

    SvarSlett